|
|
BAŞLAMA TARİHİ
|
BİTİŞ TARİHİ
|
1
|
Birimler için "Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu" üyelerinin belirlenmesi.
|
07/12/2022
|
15/12/2022
|
2
|
Öğretim Elemanlarının YÖKSİS’ ten alacakları çıktı ve akademik faaliyetlerine ilişkin belgeler ile birlikte ilgili Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarına başvuru yapması.
|
02/01/2023
|
06/01/2023
|
3
|
İlgili Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından söz konusu belgeler doğrultusunda başvuruların değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması.
|
|
09/01/2023
|
13/01/2023
|
4
|
Fakültelerde Dekan, Enstitü/Konservatuar/Yüksekokullarda Müdür ve Rektörlüğe bağlı bölümlerde bölüm başkanı tarafından onaylanmış ilgili Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının inceleme sonuçlarına ilişkin birleştirilmiş karar tutanağı, birleştirilmiş puan tablosu ve başvuru dosyalarını içeren CD` nin, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna gönderilmesi.
|
|
16/01/2023
|
18/01/2023
|
5
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından akademik teşvik başvurularının değerlendirilmesi.
|
19/01/2023
|
20/01/2023
|
6
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunca yapılan değerlendirme sonuçlarının Üniversite web sitesinden ilan edilmesi.
|
20/01/2023
|
7
|
Sonuçlar için, Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’na yazılı itiraz süresi.
|
23/01/2023
|
27/01/2023
|
8
|
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunca ilgili itirazların sonuçlandırması.
|
30/01/2023
|
02/02/2023
|
9
|
Akademik Teşvik almaya hak kazanan öğretim elemanlarına ait Kesin Listelerin Üniversitemiz web sayfasında yayımlanması.
|
03/02/2023
|